Skolkis och sucker for kärlek - det är jag det

Var man tillbaka i skolan idag då efter ett par dagars ledighet och solsken! Hade seminarium på de filmer vi tidigare har spelat in som var ett utvecklingssamtal och där jag spelar mamma...det var inte kul! Speciellt inte att se sig själv, men det är väl nyttigt antar jag! Efter det var det dags för föreläsning, uppskattar att knappt 30 av 90 studenter var där....trött som jag blev på att alltid masa mig dit när alla andra skiter i det gick jag också hem i första bästa paus, klockan är nu fem i halv fyra och föreläsningen slutan klockan fyra...jag orkar inte ens tänka på att om jag hade stannat kvar hade jag fortfarande suttit där! Det ger mig dock lite dåligt samvete att risken finns att fler tänkte som jag, vilket innebär att den tappra skaran på 30 som hade kommit från början kanske nu är förminskad till en 15 - 20 stycken...Så nu väntar väl utskällning "Här har vi betalat för att dom ska komma, vi har köpt deras tjänster för att dom ska komma! Det är för eran skull!" bla bla bla...jag gav det i alla fall en chans!

Längtar så fruktansvärt mycket efter min älskling nu! även om han inte verkar längta lika mycket efter mig...men jag är väl en sucker for love antar jag! Hur många gånger man än pratar i telefon så är det inte samma sak som att träffas på rikitgt...Nog om mitt kärleksliv!

Dags för Bodycombat ikväll igen då...första passet med den nya koreografin (Bodycombat 31 om jag inte är helt fel ute) var i tisdags och den var riktigt jobbig...kan bara tänka mig hur det blir idag då när man har lärt sig lite av korreografin och kan köra ännu hårdare, jag känner mig död redan innan jag har kommit dit!

Nej...nu får jag göra lite rapportskrivning...om någon som läser detta möjligtvis har ett stort intresse eller kan mycket om downs syndrom (och speciellt hur man kan arbeta med det i förskolan) får ni gärna höra av er till mig!

Ha det gött!
kram Jenny i ny frisyr och allt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josefine

HAHAHAHA! Känner igen det där med att halva klassen försvinner "mystiskt" när undervisningen är lite tråkig.

Fin bild och fin frisyr du har skaffat. Är det en lång page? Ser inte det på bilden....

Kram

2007-03-15 | 16:09:00
Jenny

hehe=) ja det är väl inte första gången =) Frisyren är rätt så lik den jag hade förrut!

2007-03-15 | 16:19:23




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!