Pizza & Let's Dance final

Pizza blev det ikväll i min ensamhet...ändå ganska skönt att vara själv, har så ont i huvudet...igen...vet inte vad det är med mig!

Let's Dance finalen...kom igen nu folket - rösta på Tobbe & Annika...! Blev dock beskviken på deras showdans...dom två som är så "showiga" annars borde kunna ha gjort nått riktigt bra!

Träningsvärken ger sig inte! Jobbigt...får väl försöka sova bort den...

Mysko känsla att vara ute och det känns som mitt i sommaren och sedan titta på träden som är lika gröna som en röd paprika - alltså inte gröna alls...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jenny

Har du också träningsvärk? Jag sprang i tisdags och igår och benen känns tjocka som klubbor :-) Nu ser jag fram emot finalen och hoppas hoppas hoppas på Tobbe!

2007-03-30 | 22:15:08
http://lillmokkasin.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!