Med andra ord...

Får skriva några rader här....tänkte göra det ikväll...men jag återkommer då!

Gårdagen var superkul, vi var hemma hos Jeanette och åt gott och spelade spel (vilket är en av mina favoritsysslor!)...Med andra ord spelade vi! Det är så kul och dessutom allmänbildande! Jag vann ett par gånger (ja...det blev ett antal omgångar då alla skulle få vara i par med alla och vi är 6 stycken!)! Alltid lika kul att träffa er tjejer!

Dagen började annars med praktik hos specialpedagog, den sista av fem dagar...! Det har varit lärorikt! (vad man nu menar med det =) "Alla dagar var smockade med lärorikt innehåll och jag känner mig som en mycket mer visare kvinna nu!" Eller "det var fem dagar där vi fick höra jättemycket och dagarna gick alldeles för långsamt och jag kommer knappt ihåg hälften"?) Ni får tolka det som ni vill...

Idag ser det ut att vara underbart väder ute! Har dock lärt mig efter snart två år i Halmstad att bara för att det ser soligt ut innebär det inte att det är varmt! jag räknar med närmare stormvindar!

Skriver mer senare!
Ha det gött!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth!

grattis! Du har fått en kommentar! Nämnligen denna! Hurray!

2007-03-19 | 18:12:45




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!