Like sands through the hourglass - so are the days of our lives

Ännu en dag i mitt liv börjar rinna mot sitt slut...ibland funderar jag faktiskt på att livet verkligen är som dom säger i "days of our lives" ("våra bästa år") - like sands through the hourglass - so are the days of our lives. Men tänk efter...du har ett visst antal dagar att leva och varje litet sandkorn är som en dag och det blir bara färre och färre...okej kanske låter lite hemskt att tänka så! Men tänkt då på hur många år denna serie har gått... och ännu är inte serien slut!

Glömde ta upp melodifestivalen i mitt förra inlägg! Får väl passa på idag istället! Jag tyckte finalen höll hög klass! Två bidrag var väl sämre än alla andra och det visade ju poängdelningen ganska tydligt också! 1 poäng till Anna Book och 0 till Tommy Nilsson! Blev lite skadeglad faktiskt...Inget ont om Anna Book men när man är med i en tävling tycker jag man ska vara med för att man vill vinna och inte vara så himla glad för att man får denna möjligheten att vara med! och så glad som hon är hela tiden...det kan man bara inte vara!  The Ark är bra...vet inte riktigt om det var min favoritlåt men det känns inte heller som helt fel låt att skicka iväg till Finland så vi får väl se hur det går!

Vilket underbart väder vi fick idag! Kunde inte låtoa bli att dra med mig Ida på en promenad med picnik och lite shopping som krydda på allt! Hoppas bara att solen kan skina lika starkt och att molnen kan gömma sig några dagar till....gärna ända till november! Fast då får det gärna bli ännu varmare så klart!
image1

Så här underbart kan det vara där jag bor (detta är i och för sig en gammal bild från i höstas men ni kan ju tänka er att det var någonting liknande idag!)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

He he! Den här bloggen ska jag allt följa!!

2007-03-12 | 19:03:08




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!