Sorry!

Oj! Förlåt mig att jag inte har skrivit på typ...1000 år! Men alla har vi väl små eller stora svackor i vårat bloggskrivande...eller?

Nu sitter jag hemma hos mamma & pappa, ska åka hem i eftermiddag för imorgon ska jag nämligen på 25-års kalajs! Det är två kompisar som fyllt 25...Det ska nog bli superskoj: ) Har vart så trött på sistonde och inte på partyhumör, men det kanske är det jag behöver - ett party: ) haha

Ska börja jobba "på riktigt" på måndag...alltså efter schema, har hoppat in lite då & då nu när dom behövt folk och tänkte att nu ska jag vara ledíg denna veckan ända fram till måndag...men så igår ringde inte bemanningen utan självaste chefen (som jag inte tror är chef...kanske nån form av chef...jag vet inte..) men i alla fall så förtog jag att det var kris såå nu ska jag hoppa in några timmar på söndag också..men vad gör man inte för att hjälpa till (och FÖR ATT TJÄNA IHOP LITE PENGAR =)) 

Nu ska jag nog ta och packa lite! 

♥♥ ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!