Gott Nytt År!!! Resume från veckan som gick :P

Opsidejsi....här har det gåttmycket tid sen jag senast skrev....hm...sorry för det!!

Får väl ta en liten resumé....trodde faktiskt jag skrivit efter jul men det hade jag tydligen inte gjort!!
Julafton var vi hos faster i göteborg (se bilder: jeahny.bilddagboken.se ). Det var jättekul som vanligt men extra roligt med små barn!! Det blev dans kring granen och julmat och en tomte med skidglasögon! Jag fick mycket skoj, halsband, böcker, presentkort som gäller på heeela överby!! (För er som inte vet: Ett jättestort köpcentrum med typ alla affärer)... Ja och mycket mycket mer!! Sedan dagen efter annandagen började min mellandagsrea-hysteri, köpte mys/träningsbyxor, underkläder, tröja, hårband...Dagen efter det bar det av till GBG för hockey...men oj då, där råkade det ju finnas affärer så där blev det ett par skor...Hockeyn var grymt skoj som vanligt!! Bilder därifrån kommer också men batterierna håller på att ta slut i kameran och laddaren ligger i Halmstad :(
Ja då är vi på lördagen då - mamma är ledig och hon vill också åka på lite rea...Jag följer med!!! Till trollhättan och jag köper mig ett par skor till! Det är ju billigt och oj på Gina hade dom visst svarta jeans som jag behövde :P Haha...
Igår var jag på hockey igen, det var en spännande match utan dess like....!!! Linköping tog ledningen med 2-0 och då var frölunda inte så bra men sedan i tredje perioden kom de ut och pangade in 1-2 och hela scandinavium drog en gemensam lättnadens suck som blev till ren partystämning när det också blev 2-2 och Kahnberg avgör i förlängningen : D

Idag är det nyårsafton och jag ska upp med syrran och hennes kompis till trollhättan och partaja! Det blir skoj det!! Men innan dess blir d et självklart underbart god middag med familjen enligt traditionen!!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

din lilla shopaholic :)

2008-01-01 | 12:31:50




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!