Everything möjligt

Jag antar att en liten uppdatering är på sin plats!

Idag, den 7 December är det min kära vän Josefines födelsedag :) Grattis gumman!!! 21 år! Snart vuxen ju ; )
Imorgon, den 8 December är det tenta - i grammatik och språksociologi...Det känns ändå okej! Tror jag ska fixa den...i alla fall grammatikdelen : )
Idag ska vi i alla fall plugga lite extra på den, både innan skolan och så ska jag och Ida kombinera lite mat och glögg&hembakt kakfika och plugg efter skolan.
Jag har nämligen bakat, har 5 olika kakor nu!!! fyra hembakta och köpta pepparkakor, dom är inte så goda som mammas kakor, eller någon annans för den delen. Men jag är ändå nöjd med att ha bakat dom! Övning ger färdighet som en klok människa sa!

Fick tag på två julklappar till så nu har jag nästan en hel familj klar, min egen familj är nästan klar...Har ju den svåraste kvar men tycker om att spara det till julruchen och trängseln! Det är ju så mysigt! (den svåraste är elisabeth btw). Ja och så massa andra kvar också men det ska nog fixa sig!

Idag åker Idas föräldrar till Thailand! Värsta fusket och om exakt en vecka åker även Ida iväg! Ännu mer fuskit! Jag vill också till värmen, fast jag vill nog vara hemma på julafton så klart!

Hade ett skoj snack med Elin igår på msn...saknar gymnasiet! Vi får skaffa en reunion : D Se vad som har hänt med alla!

Kramar i december-regnet och kom igen nu Marie ikväll! (Men det gör inte så mycket om Amanda vinner heller...Mattias skulle ha vunnit hela skiten!)
Your Song      Heal the world
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth! =)

Har du bakat FYRA sorter??!! o, halleluja vilket jobb. :) LYCKA TILL idag! tänkte skicka ett Sms eller nåt såklart, men vaknade inte förrän sent...trött.) Har bara hittat en julklapp till mamma än..

2007-12-08 | 13:08:03
http://elisabethsliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!