Visa magen?

Jag vet att ingen läser min blogg längre...men jag måste ändå lätta mitt hjärta! Läste nu precis i aftonbladet en diskussion om man ska ha klädkoder i skolan. Okej, det är en sak men det som stör mig är att i forumen så tjatar alla om att det är fel att 12-13 åringar springer runt med kläder som visar magen eller med bara magar! Hm...hade så varit fallet hade jag förstått vad de menade... Men jag har knappt sett några bara magar på barn/ungdomar sedan jag gick i mellanstadiet....högst...Vi pratar i mitten/slutet på 90 talet. Jag har varit i skolan nu och praktiserat och jag ser ungdomar på ute på stan, men ser knappast bara magar. Korta kjolar kan jag hålla med om... Men inte bara magar!
image35
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


elisabeth! (kom och tänka på din blogg)

håller med!

2007-09-23 | 12:46:10




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!