Morgon

Elisabeth ligger och sover. Jag vaknade tidigt idag. Som vanligt. Idag är det Valborg. Får se om det blir Norre Katts Park i kväll. Det är Valborgsfirande där. Måste skriva klart min RET idag. Räknade ihop hur mycket poäng jag trodde jag skulle få på den. 31 var resultatet. 24 är godkänt. 45 är VG. Jag hoppas jag har fått fram rätt. Tänk om jag bedömmer mig fel och ligger på 15. Ska se om man kan få till det lite bättre. För att vara på den säkra sidan. Nu vaknade hon. Såg att ingen frukost var framställd idag. och la sig ner igen. Sömntuta.

image29Så här blev min kalastårta tillslut.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

hihihihihihi

2007-05-01 | 09:33:39
http://yeahnysliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!