Min J**la problemmage




Vad är fel på min mage? Kan det vara så att om man har problem med laktos kan det försvinna och komma tillbaka?
Jag har haft en krånglande mage under hela tonåren och senare. Jag har varit tämligen säker på laktosintolerans. Men plötsligt, det senaste året har alla problem varit som bortblåsta och kan det vara så att jag överkonsumerat allt med mycket laktos då? Och därför har det kommit tillbaka? Jag har ju till och med druckit mjölk senaste året flera gånger! Alltså mjölk, jag som aldrig ens tyckt om mjölk! Mjölk, oboy, glass!! Allt har jag ätit och njutit av utan gaser och uppblåshet!
Men så nu... jaja...får väl testa att vara utan igen och se om det blir förbättring...
Hade glömt hur jobbigt det är!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sussi

Stressmage...googla på det! Kram å hoppas d snart blir bättre:)

2011-09-06 | 23:42:25
Mamman

det finns droppar på apoteket mot krånglande mage som ska tas i vatten före maten en jobbarkompis har dem och de funkar bra på henne hon är även laktos men för det besväret äter hon piller om hon äter mjölkprodukter..

2011-09-07 | 19:44:21
Elisabeth

Klockren bild!

2011-09-08 | 16:02:52




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!