Känslomässig bergodalbana

Vaknade för flera timmar sedan. Har en klump i magen, en jobbig klump! Gårdagen var som en känslomässig bergodalbana... Sista dagen med barnen på jobbet, det var den jobbigaste men samtidigt underbaraste sista dagen jag kunde fått. Det är när man slutar man vet hur uppskattad man är, tyvärr!
Mumindalen barnen är helt fantastiska ♥

När jag kom hem var det packning och städning långt in på kvällen och när tröttheten tog över min kropp fullständigt kom också känslorna ikapp mig!


Idag är sista dagen med mina kollegor, studiedag. Har en känsla av att det kommer bli riktigt jobbigt! Men å andra sidan kommer Jonny idag. Mitt ljus i mörkret ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Hallå Gumman! Så då kommer jag inte snubbla över dig å ungarna här i trakten, synd, tycker jag. Bara så du vet det! Hoppas allt blir bra på nya stället sen. Kramar Ingela

2011-10-04 | 21:23:58




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!