Miss my diamonds ♥


Foto: Jag. Motiv: Ros från rosenbusken utanför huset där jag bor

Veckorna rullar på en efter en och likaså mina dagar som Örebroare. Det är lite ensamt, har inte träffat någon annan än de på jobbet och Jonny. Men det går bra, är fortfarande ganska Ny-på-jobbet-trött när jag kommer hem. Träningen har jag bestämt att jag ska börja med nästa vecka, finns inga mer bortförklaringar, bara motiveringar!

Jag gillar staden mer och mer, precis som jobbet! Tycker vi som jobbar där är ett kanonteam och likaså barnen!
Promenaden till stadsparken i helgen gjorde också att jag känner mig mer hemma i staden, det var så mysigt!

Men jag skulle ljuga mycket om jag sa att jag inte saknar Stockholm.
Mumindalenbarnen saknar jag jättemycket och likaså kollegorna som hjälpt och stöttat mig frammåt i alla lägen! Riktiga diamanter ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Heidi Heinonen

Hej Jenny, här får du en höstkram per post! Tänk om du skulle hitta nya vänner på gymmet då?



Häslningar Heidi H

2011-10-26 | 18:10:16




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!