Back To Work

Imorgon tar jag nya tag och jobbar igen. Kan inte med att gå hemma när jag är såhär pigg. Idag är det okej, för jag hade nog feber igår...Frös som bara den för att sedan svettas som en gris. Men idag är det helt annorlunda! Visst är täppt som aldrig förr, men det är jag ju nästan alltid ;) Missbrukar näsdusch och nässpray!

Eftersom jag är tillräckligt pigg för att inte ligga och sova idag har jag möjligen tagit mig vatten över huvudet när jag bestämde mig för att förbereda/tillaga en 3-rätters middag som jag och min älskling ska avnjuta imorgon när han kommer. Förrätten är klar, från gårdagens halv 8 hos mig - Lax- och räksymfoni. Jag hoppas bara den står sig till imorgon. Huvudrätten blir kyckling, paprika och chili i creme fraich med smak av soltorkade tomater och fetaost. Och till efterrätt blir det nog cheescake ;P Muuummsss kan knappt vänta, blir kanske lite tårta på tårta men skit samma ;)

Lax – och räksymfoni
Bild från recept.nu

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!