Regn, Regn och ännu mera Regn


Äntligen fick Stockholm lite regn...Vart lite torrt här tycker jag. Så vad gör man en dag med konstant skyfall.

1. Man bloggar väldigt mycket (vänj er inte vid 5 inlägg om dagen ;))
2. Man färgar håret
3. Man sminkar sig och tar på sig fina kläder för att ta kort på sin nya hårfärg ;D
4. Man har en photoshoot med sig själv...

Nu finns det väl några envisa jäklar som tycker jag är korkad som färgar håret när det är sååå fint. Men nu har jag varit naturlig alldeles för många månader :) Dock gör kamerablixten att håret ser ljusare ut än vad det är. Blev riktigt mörkbrunt...Men det brukar ljusna ganska snart!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

Fint med mörkt!

2011-08-07 | 20:46:19
Nathalie

Såg din fråga angående objektiv som du skrivit hos Eva. Mina råd till dig är att köp inte de billigaste varianterna. Sen nästa vad för slags objekt behöver du, alltså vad fotar du mest? Porträtt? Marco? Sport?

2011-08-08 | 00:35:53
http://nathssfoto.blogg.se/
Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat valfria varor för hela 300 kr! Tävlingarna hitter du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

2011-08-08 | 14:02:51
http://yarp.blogg.se/
Hanna

det var det också ^^

2011-08-08 | 16:59:22
http://hannawahlbergs.blogg.se/
Erika

Helt sjukt :o läs mitt senaste inlägg om huden, saker man inte visste var dåliga för som man trodde skulle göra den bättre!

Kommer vara väldigt uppdaterad skriva o tipsa om produkter, hur de fungerar vad man ska och inte ska göra!

De komer även komma upp ett inlägg senare idag hur man smidigt och snyggt förvarar sina sminkborstar

2011-08-11 | 15:30:37
http://madebyerika.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!