I've heard it all before

Torsdag 11 Augusti 2011

Om mindre än 24 timmar kommer Jonny hem! Äntligen. 2 veckor är ju inte nådigt. 1 vecka är nyttigt, då hinner man sakna varandra sådär härligt lagom men tvp veckor är bara jobbigt. För hjärtat!

Ska erkänna att jag blivit jäkligt förslappad under de 2 veckor jag varit själv. Efter jobbet - Soffan...ända till sovdax typ.

Ska bli skärpning nästa vecka... Då ska jag både börja packa ner lite i kartonger och komma igång med träningen ;) Have you ever heard that before?

Btw. är bilden från när jag och Elisabeth var i Malmö för 2 somrar sedan. Vi tog tåget över till Köpenhamn och inne på tivoli såg jag dom här söta rosa blommorna.

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!