En lovsång till Stockholm i natten



En bild jag tog förra sommaren i Stockholm. Börjar nog få lite separationsångest nu när flytten är så nära. Plötsligt ser jag allt vackert staden har att erbjuda och blundar för den stress och de miljoner människor som passerar mig upp och ner för trappan vid slussen ;)


Nu är det nära en flytt!! Bara 6 veckor kvar till flyttlasset går och idag fick jag även börja berätta för föräldrar om att jag ska sluta. Blandade känslor! Men de förstår att jag inte flyttar pga arbetsplatsen. För där trivs jag som fisken i vattnet! Om min nya förskola är 1/4 del så bra är jag nöjd! Kommer sakna alla barn där sååå mycket, ska se till att krama om dom extra mycket sista veckorna!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej.

2011-08-20 | 08:02:35
http://helenaskvarter.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!