dag 1





Tog tunnelbanan till stan idag för att köpa mig en pulsklocka och kom hem med en Polar RS300. Så hem och kolla pulsen och flåset. Efter en helt träningsfri och godis & fika full sommar skulle jag ut i spåret igen. Kännde mig som ett riktigt proffs med gps-sensor på armen, pulsklocka runt handleden och pulsband under bröstet!

Borde kanske inte börjat på en gång med den backigaste rundan i Orminge men så blev det och efter 2,5 km var jag helt död. Men på något sätt fick jag ny energi och tog mig i mål på en inte helt bra, men acceptabel tid! har dock sprungit vårruset (som är en mycket enklare bana) nästan 10 minuter snabbare!

Imorgon provar vi igen!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Heidi

DUKTIGA DU!!! Himla bra tid! Jag springer mkt långsammare! Har också pulsklocka men använder den inte jämt för man blir lätt fixerad och det tar bort lite av glädjen med träningen tycker jag. Men det är faktiskt bra att kolla ibland och se så man inte legat av sig... ;)

2011-08-23 | 11:11:08
http://livetenligtheidi.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!