Kittlas i snoppen?

Igår, Måndagen den 29/11 ca 15:30. Jag och 3 barn åker tillsammans ner för backen på en matta. Barnen tror att det är första gången jag åker och att jag är lite rädd. På väg ner:

Jenny: hahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaa
Pojke: ah...ja, jag vet!
Jenny: Vadå?
Pojke: Jag vet!! Det kittlas i snoppen eller hur!?
Jenny: ???? öh....hmm...va? Nää...inte i min (!)

Ibland blir jag så ställd så svaren jag ger barnen ibland är värre än det knasiga dom faktiskt säger :P
Men det är väl tur att vi har ett öppet härligt klimat på min avdelning.



Bilderna är från när jag, mamma och elisabeth var i Malmö för 2 månader sedan. Oj va tiden går!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anita ( Heidis mamma) hi hi !

Ungar är ju bara för härliga! Hoppas du har de bra Jenny annars! . Kram Anita

2010-12-01 | 11:04:04
mamman

den var för söt ett tips skriv ner alla söta i en bok så kan du ge ut den sedan kan Mark kan du...

2010-12-01 | 20:02:58




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!