New and Improved

Ja, man vill väl inte se ut som hej kom och hjälp mig när det  är dags för semestern och 53 dagar kvar bara. Så, nu har jag & mina kollegor bestämt oss för att äta mindre, träna mer! hehe!

Inte nog med det så har jag också unnat mig mud mask (lermask )från The make up store (som gör att det luktar gyttja inne på toa, men som gör under för hyn!). Jag har köpt Tre Semme schampoo för håret och har ju varit och hämtat mitt fotbad hos Åsa så nu jäklar är det en new and improved Jenny som väntar ;)


Dagens träning bestod av promenad till och från jobbet med ankelvikter (40+35 minuter) och Blossom Taintons 85 minuters Fitness Yoga dvd.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


LINA VERONICA

Har också börjat träna nu inför beachen! Det känns verkligen jätteskönt att göra lite nytta! :)



Tressemme är skitbra! Mina tog precis slut så jag har köpt Syoss, ska kolla om dem är lika bra!

2010-03-03 | 09:24:25
http://linaveronica.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!