Tian var rutten - dra mig i tutten

Igår firade vi lucia på jobbet. Barnen var fantastiska, klarade sig utmärkt och sjöng högt och tydligt, det fölls nog en och annan tår till och med bland föräldrarna. Men efter luciatåget, när vi skulle in och fika. Oh my good! Alla 20 barnen var där. Plus att varje barn hade 1-6 anhöriga med sig. Tror att vi sammanlagt var över 80-90 personer inne på våran lilla avdelning. Pust. Då kände jag mig så här:


Barnens favoritlucialåt:

Sankta lucia ge mig en tia
tian var rutten
dra mig i tutten.
och nej, det är inte vi som har lärt dom den!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Wilma

snygg blogg!:)

2010-12-19 | 13:27:55
http://wilmaakarlen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!