Ta vara på tiden

Efter jobbet igår blev det lite simma och bad med Elisabeth, det var skönt! Ska simma lite oftare nu när jag har möjligheten i mitt gymkort. Kanske löpträna 1 dag, simma 1 dag och valfritt 1 dag. Då får jag ju variationen :D

Efter Eriksdalsbadet åkte vi till Skärholmen och mötte upp älsklingen och så blev det bio resten av kvällen! Mysigt! Filmen var jättebra tycker jag! Kommer jag nog se fler gånger:) Gillar filmer som har humor utan att vara en komedi!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mamman

vilken film såg ni

2010-08-17 | 18:20:34
Linda

Hej!

Detta är en personlig inbjudan till dig i egenskap av bloggerska att bli en av Vero Modas favorittjejer och ansikte utåt under en dag i din stad!

Som favorittjej blir du stylad i Vero Modas utvalda favoritplagg ur höstkollektionen som präglas av kvinnligt, powerdressat och rutigt.



Du blir sminkad av en välkänd make-up artist och fotograferad i din outfit för att sedan genomföra en promotionkampanj under några timmar på stan.

Casting sker löpande så skicka ansökan till [email protected] med en bild på dig och varför just du skulle passa som en av Vero Modas 5 favorittjejer. Ange den stad du söker till i ämnesraden.



Som Vero Modas ansikte utåt får du behålla din outfit och blir belönad med en värdecheck på 500kr att handla för hos Vero Moda.

Besök oss gärna på facebook gruppen ”Vero Moda 5 favoriter!” för att se hur kampanjen ser ut.



Få en kickstart på höstmodesäsongen och ansök nu!

Vi kommer till Borlänge 27 aug, Sundsvall 28 aug, Malmö 3 sept och Stockholm 4 sept.

Om du har några frågor, maila mig på [email protected]!



Hälsningar,

Linda

EastWestCoast.se

2010-08-20 | 16:15:38
Kim Ekholm

Heron City? Dit ska jag när som helst och se på bio=)

Allt bra? Trivs fortfarande i Stockholm?

2010-08-22 | 15:40:21
http://kimza.se
fatimaswary

härlig blogg (:

2010-09-18 | 15:51:12
http://fatimaswary.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!