Kämpa Frölunda



Snart gäller det. Andra matchen mot HV. (bilden är dock tagen mot Brynäs för nått år sedan)

Förra matchen var väl inget vidare med frölundaögon sett, men idag blir det förhoppningsvis andra takter i Scandinavium, var såå längesedan jag var där att jag har abstinens. Att inte vara på en enda slutspelsmatch denna säsongen kommer kännas helt fel. Tur att Kanal 5 och 9 finns för att underlätta mitt brustna hockeyhjärta. Fast att jag idag väl får nöja mig med radiosporten...Inte fyskam det heller..

Sedan är jag så jäkla trött på allt tjat om "fusklunda" osv. Att det blir fel på klockan är en olycklig tillfälighet (som tyvärr hänt två gånger). Frölunda vann mot Luleå med 4-1 i matcher. Om nu klockan inte hade blivit fel. Om Luleå vunnit den matchen (vilket ändå inte är så troligt) då hade Frölunda förmodligen ändå lyckats vinna matchserien. Men det är ju bara vad jag tycker. Att kalla frölunda fuskare är vad jag kallar "dåliga förlorare".
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Heidi

Du är så klok min vän, men tror du jag har det tufft när jag bor i jävla FBK-land... =) Klart jag bjuder dig till nästa party! =) Kramar

2009-03-21 | 18:40:32
http://livetenligtheidi.blogg.se/
Anonym

riktigt nice blogg faktisk:D



http://VendelaSpace.devote.se :)

2009-03-21 | 22:19:43




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!