Som en blixt från klar himmel...(igen)


Från vårt bakande förra veckan! 
Fulaste bilden på mig ever men Josefin ville ju inte vara med så jag får offra mig ;)


Men den här gången snackar vi riktiga blixtrar och dunder...helt otroligt vilket väder med solen skinande in genom fönstret ena studen och plötsligt skakar fönstrena av åskan, lite läskigt! 
Richard var nyss hemma med 2 kompisar men nu åkte dom vidare så jag har kvällen för mig själv...kanska ska kika på lite filmer och äta kärleksmums eller kanske spela lite boogie superstar till mitt nya Wii och dansa lite :) haha...kul sätt att röra sig! 

Just det! Har ju jobbat en vecka nu också! har gått bra men nästa vecka ska jag ha 2 inskolningar...det är jag ju inte lite nervös för men det kommer nog gå bra! Härliga barn och härliga kollegor har jag verkligen i alla fall så jag gör nog rätt i att stanna i stan ett tag till...om jag bara får tag på en lägenhet snart :/


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ävelicious

hey sötnos !

nu har jag en ny blogg, finns i senaste inlägget.

Vi ses på den nya :)

kram

2009-08-16 | 00:17:10
http://evehedberg.blogg.se/
NIKI

åhhhhh vad Gott :D

2009-08-17 | 20:53:57
http://niczue.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!