Parmiddag och Tylösand . Massa bilder :D

Som svar på era kommentarer: Nej, jag ska flytta själv, men man vet ju aldrig vad som kan hända i framtiden :)

Glömde i mitt förra inlägg berätta om lördags, kanske inte så konstigt... Så mycket konstigt som jag drack :D haha! Nä det var en rolig kväll men söndagen var inte riktigt llika rolig!! Ska aldrig mera dricka säger jag bara ;)

      

Gårdagen var väldigt trevlig. Först en cykeltur (mer än 1 mil enkel resa) till Tylösand med älsklingen och Ida. Väl där var det väldigt mysigt även om vattnet var lite kallt i början. Richard har ju bränt upp hela ryggen så han fick ligga och ta det lite lugnt och sola magen i stället!!

          
Klicka för större bilder!!

Efter Tylösand var det hem och vila en stund innan vi var bjudna på middag hos ida och david, en jättemysig kväll!!

     

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

Han ser ut som Rami Shaban på glassbilden :)

2008-06-04 | 10:14:20




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!