Sorry och allt det där

Ursäkta mitt dåliga bloggande, jag ska försöka skärpa mig.

Nu ligger Richard nere i soffan och sover. Mamma och pappa är på jobbet, Elisabeth i skolan och snickaren som bygger om våra badrum har inte kommit än! Det första är klart nu och så underbart fint!! Känns verkligen lyxigt! Ska lägga in bilder på  det snart!!

Igår var jag och visade Richard Trollhättan, sedan tog vi en tur till Ursand, även om vi körde vilse i vänersborg först :P oooppss :) Sedan tog pappa honom på en sightseeing i Lilla Edet. haha. stackarn.

Imorgon bär det av till Göteborg för mig och älsklingen för en natt på hotell Comfort Hotel City Center och Lisebergbesök, sedan tillbaka hit för Elisabeths student på fredag :D Roligt!! Den lilla flickan har blivit stor!!!

Ikväll gäller det!!! Sverige - Grekland 20.45. synd att vi inte var på Rhodos nu :) Bara en vecka och en dag kvar nu :)

Sooo long!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!