vadå sova hela dan?

ja...nu har jag alltså jobbat 3 nätter i rad, jag gick av i måndags klockan 7.15. Kom hem kvart i 8 och somnade vid åtta...Sedan sov jag, och sov...och sov. När jag tillslut vaknade och tittade på klockan fick jag nästan en chock!! klockan var nästan 7 på kvällen!! Jag hade sovit HELA dagen!! inte nog med det, jag kände mig fortfarande lite trött. Mycket möjligt beroende på min hemska förkylning! Så klockan 11 somnade jag in igen och sov hela natten. Räknade ut att jag sov 20 av 25 timmar :P hehe

Igår såg jag första avsnittet av två program, det första började 21.00 på TV4 och hette Durham County . Den var riktigt bra och spännande. Jag var framför allt imponerad av hur den var filmad!! Kändes nytt och intressant. Det handlade om en polis, eller krimialinspektör eller whatever som flyttar till Durham med sin familj, alla med sina egna små eller stora problem efter att hans partner blivit mördad. "Lugna" Durham visar sig vara motsatsen då två 18-åriga flickor blir mördade och där sedan Sweeneys (som polisen heter) granne och rival sedan skoltiden verkar ha ett sexuellt intresse inte bara för unga tjejer... utan även döda, unga tjejer. Usch! Men spännande var det!!

Kl. 22.00 började Journeyman på TV3. Den handlade om en man som plötsligt kan resa i tiden! I tid och otid, ofrivilligt försvinner Dan från sin fru och barn på en resa i tiden för att ändra andra människors framtid. Lite roligt faktiskt men inte riktigt som jag tänkte mig.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!