Min indiska flirt...

Vädret idag har varit roligt...först regn, sedan solsken. Sedan regn och sedan solksken. Så när det andra solskenet kom på vår himmel gick jag ut och satte mig på en bänk här utanför mitt hus.
Hit har det också flyttat många indier, varav en kom ut samtidigt som mig, sa "hello" och sedan satte sig bredvid mig. "What?" tänkte min svenska hjärna. Det finns ju massa lediga bänkar! Sedan började han prata med mig, sa att jag var så söt så han var tvungen att sätta sig bredvid mig (hm....okej?). Hn frågade massa frågor och jag svarade. Ja, jag har en pojkvän men hn bor i stockholm, jag är 21 (fast han tyckte jag såg ut som 17-18), jag ska till stockholm på fredag. Vid den här tiden kände jag hans hand på min andra axel (waaa!!) "Are you gonna marry him friday?" Va??? näää det är klart jag inte ska, kanske om några år, det tolkade han som att då var vårat förhållande öppet för att släppa in känslor för andra och varför inte ha en till pojkvän!  Så fortsatte det och jag var väldigt besvärad av handen på min axel. Tillslut ställde jag mig upp och sa att jag var tvungen att gå!

Kul att bli uppmärksammad, men snälla nån! Ringde Richard som tyckte jag skulle komma till Stockholm direkt :) haha...Blev han lite orolig stackarn?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


malin

haha, vad creepy. asch, gift dig med båda två imorgon vettja ;) indiern verkar ju var en gullig typ :P

2008-07-18 | 18:16:05
http://detvackraste.blogg.se/
Elisabeth

hahaha!"are you gonna marry him friday??"

2008-07-18 | 21:14:12
http://elisabethsliv.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!