jag är ipren den intelligenta värktabletten...

Nu är jag så otroligt trött och frustrerad på att min förkylning aldrig ger med sig!! Vad har jag gjort för att förtjäna att aldrig bli frisk...Jag nyser och snorar och snyter mig och nyser. Jag blir trött och får ont i huvet och mina ögon tål knappt solen längre. Snälla!! gör mig frisk!!

Imorse åkte Elisabeth hem...Trevlig värd som jag är låg jag och sov då :) Nä...jag har en bra ursäkt!Jag jobbade natt och var inte hemma förrän klockan 8 nu på morgonen. Hon ska i alla fall se mamma mia med mamma och pappa och några släktingar! Fusk Delux.

Nu ska jag kolla på V75 och bli rik :)
1 av 1 rätt hittills :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!