Dagens 5 vinnare på idrottsgalan

Nu sitter jag och lyssnar på hockeyn :P det står 0-0 fortfarande, efter bara 4 minuter i och för sig!! Jag hoppas verkligen att frölunda vinner...inte bara för att jag älskar frölunda utan också för att jag kommer bli mobbad annars, sånt är livet! Men djurgården fååååårrr inte vinna bara!
Samtidigt 19 mil härifrån sitter Elisabeth och lyssnar på hockeyn men envisas med att inte komma in på msn...Nej, men det är väl okej...hon vill väl inte snacka med mig! ; )

Idag har jag tränat 2 gånger....Gick eller cyklade dit i morse för jag hade ingenting att göra och tränade lite i gymmet sen gick jag och solade så nu är jag helt rosa!! hehe!! Men vi ska simma på onsdag så jag måste ju få lite färg :P
(JAAAA!!! FRÖLUNDA GJORDE MÅL!)
Sedan var jag iväg till skolan och lämnade in mitt tematiska arbete som jag blev nöjd med! Jeanette hittade i alla fall niente att klaga på så jag hoppas läraren tycker detsamma! :)
Och nu har jag varit och tränat igen...Aerobic, men den instruktören som vi brukar ha va inte där :( så det blev inte så mycket dans utan mer aerobics vilket ju inte är så konstigt för det var ju det jag var på haha....jaja!

Såg ett avsnitt av Smalville idag, det var länge sen! Fick mig att tänka på (och sakna) roswell, om nån kommer ihåg det? Det tyckte jag om i alla fall! Får väl låna böckerna : D

Nu står polisen borta vid skolan...hm...undra vad som har hänt nu då?
Love to you all! hehe 

Dagens 5 - vinnare på idrottsgalan (hoppas jag!)
*Jerringpriset - Zlatan (eller kallur men hon fick det ju faktiskt förra året!) 
* Kvinnliga idrottare - Kallur (här då!)
* Manliga idrottare - Lidström (kom igen, nu får det väl vara slut på hockeymobbningen på den där galan!)
*Årets lag - Mixedstafettlaget i skidskytte
* Årets nykomling - Magnus Arvidsson (eller Kalla...men Spjutkastning har ju aldrig varit roligare!)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

Jag hoppades inte zlatan skulle vinna någonting alls för jag tycker inte han förtjänar det. Det är som Christina, det bara förstorar hans storhetsvansinne. (Tyvärr så vann han ju ändå..då bytte jag kanal) haha.. ses på boxningen!
kram kram

2008-01-15 | 12:16:26
http://smastadsflikka.blogg.se
jenny

näää!! Zlatan förtjänar det, jag tror inte du förstår riktigt hur svårt det är att vara bäst (bland dom bästa) i den sport som har flest utövare...typ...eller nått sånt, hade fotboll varit en individuell sport hade han vunnit VM - guld men nu är det ju tyvärr inte det! hehe

2008-01-15 | 15:33:35
http://yeahnysliv.blogg.se
ida

haha.. men de e inte så jobbigt att man har ett behov av att blåsa bubblor med sitt tuggummi när nationalsången spelas i alla fall.. nej han e inte min favvo! det finns många med bättre attityd som förtjänar det bättre.
Jag hejar på någon annan istället.. kram kram på dig!! ps.. mina armar e som kokt spagetti.. jag har skrivit detta med tårna ;) nästan..

2008-01-15 | 17:54:53
http://smastadsflikka.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!