I'm so sick of lovesongs

Nu är jag hemma igen, skolan idag sedan måste jag plugga för det känns inte som jag har gjort någonting och tentan är på lördag!!! lördag!!! det är ju bara några dagar! Shit! Snacka om stressad!
På fredag kommer la familia, mamma och pappa åker vidare till malmö på lördag morgon för att gå på cats men elisabeth stannar kvar så vi får se vad vi två hittar på :D

Jag skriver det här eftersom jag inte känner för att förklara för alla! Jag hade det jättebra och mysigt i arvika men vi är inte tillsammans, avståndet är tydligen för långt. Synd tycker jag för jag tycker verkligen om dig!!!! Men det vet du ju redan!

En ring har fastnat på min finger, den satt perfekt men när jag vaknade var fingret röd/lila och jag kan bara inte få av den!! Vet inte vad jag ska ta mig till!!!

Soo long!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

va tråkigt, både patrik och ditt finger.. fåt ta den hela uppdateringen. Lust att fika idag? jag skickar ett sms.
kram kram ida

2008-02-20 | 10:13:09
http://smastadsflikka.blogg.se
Elisabeth

stackars fingret! :)

2008-02-20 | 10:50:05




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!