Min synska lillasyster

Godmorgon :)

Jag fick bara sån lust att säga till alla att min lillasyster måste ha något speciellt. Alla hennes favoritfotbollsspelare har någongång varit mindre kända, lite anonyma det finns massor av exempel - Kim Källström, Mattias Concha,(John Terry till viss del, visst var han stor redan då men han har ju bara blivit större och större!), Nesta (även om det faktiskt var vi båda två) mm mm mm och nu senast David Leinar, hon har tyckt om han länge och så nu...vem är det inte som avgör och tar upp Ljungskile i Allsvenskan om inte Leinar... Hon tycker det är synd att alla hennes gamla favoriter ska plötsligt få så mycket uppmärksamhet i media för hon vill inte att folk ska tro att hon tycker om dom för att dom är mest kända och så! Men det lovar jag er det gör hon inte...För hon var först....med alla!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


den synska!

åhhh...vilket fint inlägg. och så sant!! =D jag har en förmåga :)Borde nog bli talangscout!

2007-10-22 | 10:18:46
Jenny

japp det borde du!

2007-10-22 | 10:42:10
http://yeahnysliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!