Vill vara bra på nått

Jag vill kunna nått...alltså vara riktigt bra på någonting! Typ kunna allt om andra världskriget, rymden, drömtydning, Leonardo Da Vinci eller ja! Ni fattar...ha ett specialämne som man kan extremt bra och som jag är intresserad av... Nu kanske ni som känner mig tänker att jag visst kan mycket...okej jag är väl allmänbildad och så...men det är inget som jag kan riktigt bra!

Nu ska jag ut i det fina vädret och tänka ut nått att vara bra på!

Soo Long 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jim

Apropå ditt inlägg i min blogg. Det är många som tycker som du, hoppas att din utbildning ställer hårdare krav. I höstas kom en utredning från högskoleverket som talade om att 25 procent av alla nyutexaminerade inte borde fått godkännt. Det är viktigt att de som ska undervisa andra har goda kunskaper själv.

2007-05-03 | 16:55:17
http://www.jimweb.se
Anonym

Men du har ju ett specialämne som du kan mycket om, nämligen sport!

2007-05-04 | 09:24:43
jag

Du hittar säkert något snart...!

2007-05-06 | 12:45:02




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!