Irriterad på allt!

Nu är jag väldigt irriterad...av ollika anledningar....Jag tar det värsta först! Skolan har en webladok, kanonbra tycker jag, man kan se sina resultat och så....men i april blev det något strul med den - okej det är lugnt liksom! Men nu är det Juni (mitten av juni till och med) och den funkar fortfarande inte! Det kan ju vara bra att ha den som hjälp om man vill se resultat på sommaren när man inte är i skolan men man får väl masa sig dit varje dag för att se vad man fick för betyg på rapporten! Kan ju vara skönt att veta om man fick godkänt åtminstonde!

Okej nummer två av min irritation -. jag har ont i huvudet
Nummer 3 - det är stökigt och diskhögen växer...jobbigt pga. nummer 2 då man inte orkar ta i tu med såna saker
nummer 4 - vädret har blivit sämre igen....Värme sol och bad kom tillbaka
nummer 5 - dom är kvar i Rhodos och där försvinner inte nummer 4 bara sådär så nu lär min bruna färg försvinna innan dom kommer hem!
nummer 6 - okej kommer inte på nått just nu...

sorry men jag är lite irriterad!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!