Vill ha tårttips!

åhh...älsklingen är ute nu och festar...vill också det! Känns som det var evigheter sedan man satte sin fot på ett uteställe....men vänta! Det var det ju också! Men bara några dagar kvar till man blir 20 och kommer in på fler ställen och slipper dra med kompisarna (som till 90% består av äldre förmågor) till 18-års gräns -ställen (om det är ett ord).... Nej till dess får jag sitta här vid min dator och lyssna på den ABSOLUT BÄSTA LÅTEN just nu - lollipop med Mika...kan lyssna om och om och om igen...Tyckte Grace Kelly var en bra låt men när jag hörde denna blev jag helt såld... Och när barnet kommer in och sjunger...! helt underbart...

Men det är inte så synd om mig...imorrn kväll blir det grillfest med tjejerna! Hoppas & tror på en superkul kväll! Kanske sista gången jag inte kan köpa min cider själv =) haha!

Ska ha lite tårtkalas här nästa vecka...funderar på jordgubbstårta men har inte riktigt bestämt mig! Hörde om en tårta gjord på samma resultat som chokladbollar...låter gott....någon som har någon bra tårta att tipsa om??




Kanske ska försöka mig på nått sånt här?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Nina

vad härlig lollipop låten var.=). har inte hört den innan faktiskt!!

2007-04-16 | 15:27:38
http://ninak.blogg.se
Josefine

Schwarzwald tårta, påsktårta (dvs chokladbotten, chokladgrädde och smält choklad som överdrag)eller en gammal hederlig jordgubbstårta/frukttårta, funkar alltid!!! (Kan du skicka en bit till Linköping?)

2007-04-17 | 09:12:55




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!