Dag 2






Wiihoo jag kanske har det i mig ändå! Det går ju i alla fall åt rätt håll jämfört med gårdagen. förbättring med ca. 1.40 min på en dag. Till historien hör att efter 2.5 km fick jag sån fruktansvärd håll/träningsvärk i sidan från igår att jag knappt kunde andas och fick gå några minuter...Så jag är väldigt nöjd.

Bilden från igår och idag är från pappas telefon i sommras när jag och Elisabeth tävlade. Ska bli en stående tävling när vi ses hemma hos mamma och pappa. Om man säger så, hon hade inte en suck! Det värsta är att hon tränat som tusan efter det ;D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

så sant, så sant jag hade inte en suck. Men det kommer aldrig hända igen!

Jag kanske ska föreslå cykeltävling ;P

2011-08-24 | 22:08:57
Haakonfatima

Hi, I just wanted to say that I really like your site!





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!