Julafton i Tierp

Julen 09 spenderades i Tierp i Uppland med min moster, hennes man, kusiner, mormor och hennes man och min egen familj.
På förmiddagen på julafton fick vi sån lust att spela bandy så vi gick ut på vägen och spelade lite i snön och på isen - positivt var det ju att man kunde göra snygga glidningar för att rädda mål ;) Ett par blåmärken blev det dock!
Det blev Kalle och alla hans vänner, det var mumsig mat och fina julklappar.
Pappa frågade om jag var nöjd med mina julklappar och jag sa att det var jag "men jag fick inget fotbad i år heller". Så var det dags för paketspelet. I sista sekund beslöt jag mig för att försöka byta till mig det största paketet, det gick Per med på och vips så hade jag ett fotbad. Hur stora var oddsen??

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Alexandra

Haha! Gud vad härligt att du fick dig ditt fotbad! Vad är egentligen bättre än det? (förutom kärlek och vänner och blaaaablaaablaa).

I alla fall: God jul och gott nytt år!

2010-01-07 | 14:58:39
http://ayae.tk




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!