I'm walkin' on sunshiiiine

Vad har hänt med mig? Jag borde vara trött och seg. Har jobbat till klockan sex, sov inte så många timmar i natt. Men ändå har jag energi som ett jäkla duracellbatteri :P Men vad gör det! På lördag kommer ju hjärtat hem så han blir väl glad! Fast det där lät ju en aning fel ;)

På lördag kommer inte bara älskling hem utan även solen!
Härliga tid!
Fast det lär väl bli sådär -10 grader, eller -20 eller -30 eller nått annat läskigt!

Puss på er! Ha en bra kväll! Nu ska jag gå och tvätta sen är det ju Glee :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Didi

Ååååh, jag älskar Glee! Har bara sett typ 3 avsnitt, men helt underbar serie! Blir så glad. :) Kul o höra att allt är bra med dej hjärtat! Kramar

2010-01-07 | 19:33:58




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!