Helt blandad kompott

Nu ska vi se vad jag varit med om på sistonde!
Jag och Jonny har tagit en mysig fika i gamla stan...vi satt i flera timmar och pratade ut om lite av varje! Det är alltid bra!

I söndags städade vi ur västerhaningelägenheten för sista gången äntligen! Hämtade dom sista sakerna och möblerna! Nu är det bara överlämnandet om 2 veckor sen är vi HELT klara med det där!!

Mer då...hm...jo jag har ju köpt en dammsugare!! Det har ni väl inte missat?? Den är snygg, tyst och alldeles, alldeles underbar! Bra val av mig tycker jag!
Mer då...hm..jo jag har sorterat/raderat upp alla mina bilder i datorn och har kopierat alla till en extern hårddisk!
Min mobil har gått sönder så nu sitter jag med en lånad gammal samsung, men det går ju i alla fall att ringa till mig :D och jag kan ringa!

Det var rätt fint ändå...med mörkt hår...synd att det var så jobbigt att hålla efter!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mamman

tona ofta så märks inte utväxten så mycket, mildare för hårbotten än färga.

2010-01-19 | 10:28:44




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!