Myshelg och kul dag

En väldigt mysig helg är över! Vet inte om jag ska vara mest glad för att den existerade eller ledsen för att den är över. Antar att det kan vara både och. Tack i alla fall :)
Helgen innebar dessutom att hela rummet blev färdigmålat (som tagit X antal veckor för vissa andra att få gjort). Vilket är helt fantastiskt för på onsdag kommer mäklaren hit :) Jag hoppas verkligen att Richard också har tid att träffa henne...vet inte om jag orkar själv :P men äsch! Det ordnar sig.

Ikväll efter jobbet ska jag träffa Heidi!!! Vi har inte träffats på flera år så det ska bli superdupermegaskoj :) haha! Tror vi ska ut och äta :) Mysigt!


Tyckte det var en mysig bild. Från i våras. Jag längtar till våren!

Puss på er :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Diana ♥

Det var länge sedan!! Allt väl? Har en litet tävling nu till mina läsare... Var gärna med! Kram

2009-09-28 | 17:21:29
http://dianasblogg.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!