We are the world

Glömmer aldrig när vi hade musik i mellanstadiet och det kom två lärare från Göteborg. Kommer ihåg att vi gjorde en klasslåt med en liten vers om alla i klassen. Minns att vi gjorde en teater av nått slag, den avslutades med att alla sjöng den här låten.
Många år sedan nu men minnen kommer tillbaka lätt.



Tycker by the way att årets finalfält i idol är gryyymt!!
Igår var Eddie, Rabih, Erika och Erik mina favoriter i alla fall :) Lika bra!
Vem ska man heja på??
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


rebecca

Jag missade gårdagens idol :( lite ledsamt!

Ska du flytta igen? Vart då? :)



svar: Hehe ja man brukar väl göra det. Man känner väl prestige och grejs när man sitter med läraren bredvid :P Men det gick faktiskt riktigt bra att köra! Han tyckte att jag var klar med körningen, så nu är det bara att plugga massa massa teori så kan jag boka snart!

2009-10-17 | 11:59:57
http://beccsbox.blogg.se/
Elisabeth

Det va lätt bästa nummret igår :D



Man ska heja på Rabih! Coolaste skrattet i världshistorien. typ.

2009-10-17 | 15:07:43




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!