Nu är det...

Bild tagen av mig i Halmstad, hösten 07.


Nu är det verkligen höst!
Kallt och dant. Kanske till och med vinter? För visst har det kommit snö ett par dagar nu!
Brr... Jag fryser och inte kan du värma mig ;)
Idag har jag tittat på lägenheten jag ska flytta till i början på November :D Så skönt, nu kan jag börja titta på möbler också!!
Nu - tvätta!
Gokväll!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Didi

Ååååååh, vad mysigt! Sååååå AVIS! Vart ligger lägenheten? Jag vill också ha lägenhet! Men glad för dej :) Säg till om du vill ha sällskap när du spanar in inredningsbutiker :P Kram!

2009-10-15 | 00:46:05
Anonym

härligt, skönt jag inte är ensam :P va gör du då?

2009-10-15 | 11:24:42
http://designbyjessica.blogg.se/
Fru Evelina

vilken otroligt vacker bild!

och halmstad är fint, skulle vilja bo där en dag :-)



kram!

2009-10-15 | 13:30:45
http://happilyeverafter.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!