"This record is so hot and I have so much to show!"

Igår var min söta vän Jennie här. Vi har inte träffats sedan maskeraden i mars förra året! (då när jag blev sjuk för er som kommer ihåg). Tog tyvärr inga bilder (va, inte jag!!!), batterierna till kameran var slut så jag satte dom på laddning och sedan glömde jag bort det! Vi satt i alla fall ute på vår balkong och fikade och snackade skit sedan gick vi in till centrum innan hon åkte tillbaka mot Stockholm igen för att möta upp sin kille. Det var väldigt kul!




På onsdag åker jag till Lilla Edet och då kanske vi ses igen, nån annan från trakterna som känner för att träffas?

I fredags och i går storstäda dessutom jag och Richard vilket var riktigt skönt. Vi önskar bara att vi orkar fixa det där släpet också så vi dels kan få iväg Richards gamla säng och soffa men också få hit en ny soffa och vitrinskåp, eftersom vi har massa glas som fortfarande står i kartonger. När två glasälskare flyttar ihop blir det mycket glas :) hehe

Vad gäller soffan står det mellan två:   

Jag gillar den från Jysk bäst och Richard den från Ikea, men jag har redan gått med på den från Ikea en gång så vi får väl se, fram till 20 maj är den från jysk lite billigare också, det är ju alltid ett bra argument :)

För övrigt tyckte jag Norges bidrag var helt okej! Den som går runt runt i min mp3 är dock:

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Alexandra

Det är liite coolare med en soffa från Jysk än från Ikea ;)

2009-05-17 | 12:13:31
http://riotineveryone.blogg.se/
Moa

Nej, jag fick aldrig något sådant. måste man skicka in det? det hade jag ingen aning om..

suck

2009-05-17 | 17:23:06
http://godisikopp.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!