Tisdagen den femte maj

Vad ska man ha på sig idag då?
Fundera på att ta klänningen igen, fast med leggins under, vet bara inte hur kallt det ska bli idag! Hinner fundera en stund till, har sovmorgon på tisdagar eftersom jag stänger då. Lite segt är det att det tar en timme att åka till jobbet för dagarna blir så långa. Speciellt när jag stänger klockan 6, kanske blir lite sen och missar bussen...ja, då kan det ta 1,5 timme att komma hem. Ja! Ska nog ta med träningskläder till jobbet så jag kan powerwalka till tåget efter jobbet! Ja!! Annars blir det så sent när jag kommer hem :) I'm a genius :)

Saknar min Elisabeth i Australien ♥


 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!