Ont i magen och forum nacka...

Usch...mådde så dåligt efter jobbet idag...blä!! Åkte ändå till Forum Nacka (för första gången!!). Han med att köpa mat på Burger K. eftersom jag trodde mitt magont berodde på hunger men det gick inte ner, upptäcka att mitt älskade Newyorker finns där(!), köpa ett par till likadana skor som jag köpte i helgen innan jag konstaterade att jag nog borde åka hem och vila. Sagt och gjort och nu är jag ju nästan pigg...Richard åkte till småland idag så nu är jag ensam fram till måndag.

Känns lite konstigt faktiskt, första gången jag ska sova ensam i lägenheten tror jag...första gången typ som jag är själv sedan jag flyttade hit. Skönt och lite jobbigt på samma gång.
Jag älskar dig Richard!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!