mmmm....kycklinggryta :)

Ja ikväll överträffade jag nästan mig själv med middagen. Den var väldigt god. När till och med Richard säger "mmm...jättemumsigt!" då är det ju gott :)

Jag gjorde en kycklinggryta med pasta, lägger ut receptet senare eller imorgon. Brukar alltid improvisera när jag lagar mat och sedan inte skriva upp vad jag hade i. Men idag gjorde jag faktiskt det!

Gick idag också. Ett par kilometer i morse och till Medborgarplatsen efter jobbet vilket väl är en 5-6 kilometer om inte längre. Det flyter på väldigt bra med mina promenader! Börjat med lite styrka här hemma nu också som komplement :D Who needs the gym?

Och vet ni? På lördag får jag träffa min lilla Jennie igen!! Har inte setts (knappt hörts :/) sedan Mars förra året!


Jenny och Jennie, Juni 2005
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Heidi

Hälsa Jennie från mig!!! =) Har hon en blogg?? Kram

2009-05-13 | 09:20:38
http://livetenligtheidi.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!