Det var räven och råttan och grisen...

...som skulle gå över isen *trallalalalalal*. Sitter och nynnar på en låt vi alltid sjöng i kören för att värma upp, en typ kanon-låt har jag för mig det är. 


Jag överlevde mötet igår förresten, vi har ansvarsområden inom min förskoleenhet. På varje avdelning finns då alltså en miljöansvarig osv. vilket jag är. Igår var ett möte när alla vi inom enheten skulle träffas. Men det var riktigt kul. Vi var och gjorde observationer på en förskolas utemiljö och skulle sedan jämföra med vår egen. Och det är ju faktiskt någonting jag kan hyfsat så det var inte så farligt :) Allt jag läste till examensarbetet kom liksom tillbaka till mig!  

På tal om det...



Igår kom äntligen examensbeviset :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Alexandra

NICE :D

2009-05-09 | 13:38:24
http://riotineveryone.blogg.se/
mamman och pappan

grattis du är bäst, behöver du inte hämta det i halmstad då

2009-05-10 | 10:55:49
mamman och pappan

grattis du är bäst, behöver du inte hämta det i halmstad

2009-05-10 | 10:57:32
Moa

Va? Har du fått ditt examensbevis? Det har inte jag minsann...GRATTIS!!

2009-05-10 | 17:13:19
http://godisikopp.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!