Hemliga Heten



Solig kväll i mammas och pappas trädgård

Idag ska jag på teater med hälften av barnen. Det är en utomhusteater där vi som är publiken ska gå med längs en stig...låter lite spännande, vi får väl se vad det är.
Den heter hemligheten, en 5 åring på en annan avdelning hade läst på våran lapp och kom och sa till mig:

Jenny, Jenny visst ska ni se Hemliga heten imorgon?

Synd att vädret är så kasst bara och att jag börjar bli sjuk igen. Vart tog sommaren vägen??
Nu ska jag fixa matlåda. Alla barnen ska ha med matlåda idag eftersom vi inte hinner tillbaka till lunch, ska bli spännande att se om budskapet kring det har nått fram...det vet man aldrig :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!