Bilder från tiden som varit


Älskade fina Dalarö ♥


Pappa!


Snygging i stan


Bara för att han är sötast och grymmast :P


Jag och mamma på båten från utö

Under mitt lilla blogguppehåll har jag haft mamma och pappa på besök! bland annat.
Vi var vid dalarö och åt glass, inne i stan och en tur till kalla och molniga utö.

Just det! Bikinisarna, ska lägga in bilder i datorn så fort jag känner för det ;) Jobbade till klockan 18 idag och stängde...jippiejey när det är så fint vädet :/
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mamman

fina bilder, tack för trevligt sällskap och guidning

mamma och pappa

2009-06-28 | 08:59:21
fine

Ja det ver en underbar dag och kväll! :D



åh va mysigt med mamma och pappa besök! Vi tänkte åka till Grinda i helgen, men det blev stadsbad istället, erikdalsbadet och fredhälls klippbad.

Hur är Utö?

2009-06-28 | 19:51:49
http://fine.webblogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!