"went from being in a relationship to single"


Jag och Elisabeth för många år sedan ♥

Nu drar jag och Elisabeth till Malmö några dagar! Ska bli skönt att få bo på hotell och se Malmö :)

Men till det ni vill veta. Jag och Richard är inte längre tillsammans. Det har under en tid varit dåligt mellan oss. Vi har inte bråkat men dom rätta känslorna har inte funnits där. I alla fall inte från hans sida. Därför har vi bestämt oss för att flytta åt var sitt håll. Men jag blir kvar i Stockholm. Kanske ett år, kanske 5 år kanske för alltid.


Det var några jobbiga dagar innan jag insåg att detta är för det bästa. Även om det är jobbigt ibland att tänka på det så är det skönt att se fram emot någonting så roligt som en ny och egen lägenhet att inreda! Ett nytt liv börjar för mig!


Dock har jag nog ändå inte riktigt insett detta förrän i morse. Jag loggar in på facebook och ser att det står "Richard *** went from being in a relationship to single". Fastän jag mått så pass bra får jag då en hemsk klump i magen av att detta verkligen händer.


Så - har ni någon ledig lägenhet i Stockholm! Hör gärna av er!!


Tack alla som gör min tillvaro ljusare ♥ ni vet vilka ni är!


Nu blir det party i Malmö!!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ingela

Hallå Gumman. Jätteledsen att det är definitivt, hade nog hoppas att semestern skulle åstadkomma under... Jag tycker om dej massor, så lova att be mej om hjälp, fika ibland, IKEA. Jag finns ju i närheten... Bamsekram Ingela

2009-07-22 | 10:43:05
josefin

hej hopp=)

allt väl med dig?

2009-07-22 | 12:05:35
http://sameoldstories.blogg.se/
Alexandra

Facebook is a bitch!

Tråkigt att det skulle bli såhär, men världen är full av goa killar och nästa gång blir det säkert någon riktig prins! Skickar massa varma tankar till dig och även en och annan kram :) Ha det så skojigt i Malmö med Elisabeth!

2009-07-22 | 12:32:55
http://riotineveryone.blogg.se/
Moa

Jag önskar att jag kunde erbjuda dig en lägenhet, men jag kan tyvärr inte. KRAM!

2009-07-22 | 18:16:01
http://godisikopp.blogg.se/
josefin

Det är skitjobbigt.. Allt på internet främst nästan, det är det som får upp ögonen för en att det verkligen är slut.. att byta mappnamn också, från "jag och älsklingen" till typ, "vänner" och sen "micke" eller nåt.. om man inte tar bort en del bilder.. och allt man lagt upp på internet.. jag orkar inte se det just nu..



du kan flytta till linköping tycker jag =) och bo i närheten av mig :)

2009-07-24 | 09:12:25
http://sameoldstories.blogg.se/
malin

Fin blogg! :)

2009-07-25 | 03:03:28
http://mmylove.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!