14/1 09



Person: Min söta faster i Kalmar som skickade mig lite pengar i examenspresent :) Sitter som handen i handsken, för är det något jag behöver nu så är det pengar!

Blogg: Ni har väl inte missar Lina Veronicas blogg? Hon är verkligen en inspiration för mig vad gäller fotografering! Hennes blogg är dessutom läcker och rolig att läsa!

Ätbart: Min gom trånar efter riktigt god asiatisk mat - kyckling/biff, nudlar och grönsaker hade suttit perfekt i min matsäck :)

TV: One tree Hill. Mitt OTH tittande har gått i perioder genom årens lopp men nu är jag helt fast. Älskar dessutom de här avsnitten där de blivit lite äldre! De är ju faktiskt i samma fas i livet som typ jag :)

Låt: I like this song :)

Video: Älskar både reklamen och denna versionen av underbara neverending story. Att det är reklam för edet gör det hela att jag tycker om min hemkommun lite bättre :P


 
Citat: Sätter in en ny kategori också. Är dock osäker om jag hörde riktigt rätt...Men visst sa Kim i Made in Sweden
"Desmond sitter där och läspar som en fet jävla  amerikansk hamburgare"
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


MOA

jag älskar oth :)

2009-01-15 | 13:22:58
http://moaswalliing.blogg.se/
natta

sv: haha aa visst e hon =P

länge sen, hur e d?

2009-01-15 | 15:04:13
http://natalies.se
fotograf sandra

Ja:D



Ah one tree hill är grymt bra.

2009-01-15 | 18:54:34
http://sandish.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!